Cesta k srdci spokojených zákazníků

Podnikání nejsou jen ty velké věci, zásadní rozhodnutí a výzvy, ale i maličkosti, které na první pohled vypadají trochu nesmyslně.
Ale právě tyhle “nesmysly” udělají to, po čem jako podnikatel toužíte, a i díky tomu zůstáváte v paměti svých zákazníků, kteří vás pak s chutí, a zcela sami, doporučí dál.

Jak se zapsat do zákazníkova srdce?

Tím kouzlem, tou maličkostí je: nečekaný dárek navíc. Malé překvapení vymyšlené od srdce, které potěší a třeba i pobaví. Něco, co není hlavní součást vaší nabídky, kterou si zákazník pořídil. Je to kousek vaší lidskosti a nadšení, váš důvod, proč podnikáte a dáváte ze sebe to nejlepší…

“Když dostanu jako klient něco navíc, něco, co jsem nečekala, cítím se opečovaně. Mám pocit, že jsem na správném místě, že tady se podniká srdcem. Mám chuť se tady vracet. Cítím se vítaná. A co je hlavní, velmi často mi dárek udělá takovou radost, že o tom pak nadšeně vyprávím dalším lidem…”

 

Cesta k srdci spokojených zákazníkůStáňa Mrázková právě o “něčem navíc” napsala článek. Sama se teď ocitla v roli toho, kdo překvapí…

Pro účastníky svého on-line kurzu Podnikání z pláže připravila nečekaný povzbuzující dárek. A v tomto případě šlo o povzbuzení těla i ducha 🙂

Hledáte-li inspiraci, jak dělat věci jinak, přečtěte si jak to udělala právě Stáňa, jen tak se totiž dozvíte, co má mladý kokos společného s podnikáním 🙂

 

Celý článek najdete na blogu Stáni Mrázkové >>>

 

 

Katka Svobodová

Jsem úplně normální vodnářka, která miluje psaní. Proto píšu... A co vy, taky děláte to, co vás baví? Více o mne na www.pismenkovakralovna.cz

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.